اموزش ثبت نام در سایت

توجه : عضویت در این سایت رایگان است. برای ثبت نام ( پس از مطالعه این صفحه ) به لینک زیر مراجعه نمایید:

لینک عضویت و ثبت نام

اگر شما در سایت ما عضو شوید از چه امکاناتی برخوردار خواهید بود؟!

  1. دسترسی به تمام مطالب و محتوای آموزشی سایت و دانلود رایگان بسیاری از مطالب، پروژه ها، جزوات و …..
  2. برای خرید از سایت، از نام کاربری و رمز عبور هنگام ثبت نام استفاده کرده و نیازی به ساخت پروفایل جدید نمی باشد. ( به همراه افزایش امتیاز شما در سایت )
  3. گرفتن عضویت vip در سایت مستلزم پرداخت هزینه نمی باشد. بلکه شما با یک خرید ( با هر مبلغی ) از سایت، بصورت خودکار عضو vip محسوب شده و اجازه دسترسی به مطالب آموزشی خاص و منحصر به فرد را خواهید داشت.

آموزش ثبت نام

3

۱” اگر قبلا عضو بوده و یا از ما خرید کرده اید، در قسمت ۳ ، کلیک کرده و وارد شوید. در پنجره بعدی نیز نام کاربری و کلمه عبوری که قبلا با آن ثبت نام کرده اید، را وارد کنید. مانند شکل:

Capture

۲” اما اگر برای اولین بار قصد ورود به سایت را دارید،  مانند تصویر قبلی ( تصویر اول ) از منوی ” پروفایل کاربری ” قسمت ثبت نام را کلیک نمایید. ( قسمت ۲ )             حال، منوی زیرا را به دقت و طبق مطالب بعدی پر کنید:

2

توجه : تمام داده ها را بدون فاصله وارد کنید%

نام کاربری * ( بسیار مهم ) : شما در این قسمت یک نام دلخواه ( به لاتین – انگلیسی) وارد می کنید که به عنوان نام کاربری یا اصطلاحا پسورد شما شناخته می شود. نام دلخواه وارد شده حتما باید بیشتر از پنج حرف ( کاراکتر) باشد. این اسم را به خاطر داشته باشید تا برای دفعات بعدی که به سایت وارد می شوید ( یا در خریدهای بعدی شما) از آن استفاده کرده و با آن وارد شوید.

*  در این بخش ایمیل خود را به درستی وارد کنید. تا ما بتوانیم آپدیت های جدید محصول خرید شده را برای شما به رایگان ارسال کنیم. اطلاعات شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.

کلمه عبور * ( بسیار مهم ) در این قسمت برای خود یک رمز ایجاد کنید. بهتر است ترکیبی از اعداد و حروف باشد.( حداقل هشت حرف )

سپس گزینه نام نویسی را انتخاب نمایید.

4

به همین راحتی شما در سایت ما عضو شده اید……

نام کاربری و کلمه عبور را به خاطر بسپارید….من باشم یادداشتشون می کنم ….ضرر نداره!!

حالا اگر رمز و یا نام کاربری رو فراموش کردید مانند تصویر زیر عمل کنید. اول وارد سایت شده ( در بالای سایت قسمت ثیت نام/ورود )

ثبت نام در لرن سیویل

حالا ایمیل خود را باز کرده و برای بازیابی رمز و نام کاربری لینک ارسال شده را کلیک نمایید. در ادامه نام کاربری و رمز جدید را اعمال کنید. ممکن است ایمیل ارسال شده در بخش هرزنامه و یا spam ایمیل شما قرار گرفته باشد.

اگر باز هم ابهامی داشتید، می توانید از طریق تماس با شماره های زیر، اقدام فرمایید.

تلفن دفتر لرن سیویل:

۰۸۴۳۲۲۳۵۶۴۸

۰۹۱۸۵۸۸۶۰۵۷ پشتیبانی  ۰۹۱۸۹۴۴۳۷۰۹