قوانین و ضوابط سایت لرن سیویل

هدف سایت: ارتقاء سطح علمی دانشجویان و مهندسین عمران و معماری و اشتراگ گذاری دانسته ها در بستری علمی و تعامل سازنده

مدیر بخش معماری: وحیده کرمی نژاد

مدیر بخش عمران: فرزاد چمن آرا

قوانین خرید از سایت :

۱ : همکاران گرامی که اقدام به خرید از این سایت می نمایند، می بایست ” حداکثر ظرف مدت ده روز ”  نسبت به دانلود لینک های محصولات خریداری شده اقدام فرمایند. چنانچه ظرف مدت مذکور، نیاز به پشتیبانی، رفع مشکلات دانلود، استفاده، فعال سازی و …  وجود داشته باشد، تیم پشتیبانی لرن سیویل ( همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ شب ) در خدمت شما عزیزان خواهند بود. همکارانی که از طریق پستی خرید می نمایند، تا مدت ۱۵ روز از تاریخ خرید، می توانند نسبت به بررسی و تست محصولات اقدام نموده و از پشتیبانی سایت بهره مند باشند.  بدیهی است که پس ده روز، چنانچه مشکلی در دانلود و یا فعالسازی محصولات داشته باشید، پشتیبانی سایت تعهدی نخواهد داشت.

امکان خرید اینترنتی، پستی و کارت به کارت برای تمام محصولات  این سایت وجود دارد که در صفحه توضیحات هر محصول، راهنمایی های لازم ارائه شده است.

۲ : هر گونه انتشار محصولات آموزشی این سایت ( به هر شکل و به هر عنوان ) ممنوع ، حرام و قطعا پیگرد قانونی خواهد داشت و در محاکم کیفری قضایی پیگیری خواهد شد.

۳ : پس از خرید محصول و دانلود لینک های مربوطه، ” حتما ابتدا  فایل راهنما و توضیحات را مطالعه فرمایید “. ( اولین فایل دانلودی )

قوانین عمومی :

۱: درج هرگونه مطلب، نظر و یا هر اقدامی در سایت، که مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، ممنوع بوده و عکس العمل متناسب را در پی خواهد داشت.

۲: استفاده و انتشار “مطالبی که  به صورت رایگان در این  سایت ارائه شده اند ” با ذکر منبع اثر، ( سایت لرن سیویل ) بلا مانع است.

۳: چنانچه از سایت و یا وبلاگ شما ( در این سایت ) حقی تضییع شده است، ما را مطلع فرمایید. ( تماس با ما )

راهنمایی بیشتر :

چنانچه در خرید از سایت مشکلی داشته و یا ابهامی دارید، حتما از طریق شماره تلفن های ذیل با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند. چنانچه پیام کوتاه SMS نیز ارسال نمایید، با شما تماس خواهیم گرفت.

موبایل : ۰۹۱۸۵۸۸۶۰۵۷     و     09189443709

ایمیل های سایت :

۳۰VIL.IRANIAN@GMAIL.COM

LEARN.LCIVIL@GMAIL.COM

آدرس دفتر سایت:

ایلام. خیابان ایت الله حیدری – خیابان نادری

ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود بی نصیب نفرمایید….

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما ….من الله توفیق