راهنمای خرید پستی از سایت لرن سیویل

شما می توانید علاوه بر خرید مستقیم اینترنتی ( که بهتر و سریعتره و فوری لینک محصولات تحویل شما میشه!) از طریق خرید بانکی” کارت به کارت “و “یا واریز به حساب” اقدام کنید. بدین منظور شما می توانید مبلغ محصول مورد نظر را به  حساب مدیر مالی سایت واریز کرده و سپس محصولات خریداری شده، بنا به انتخاب شما، به روش های زیر، تقدیم خواهند گردید.

 

1: لینک محصولات به ایمیل شما فرستاده می شود.

2: لینک محصولات در فضای مجازی ( مانند واتسپ، تلگرام، ….) برای شما ارسال می گردد.

3: دی وی دی محصولات به صورت پست ویژه یا پیشتاز به آدرس شما فرستاده شده و ظرف دو الی سه روز کاری تحویل شما خواهند شد.

4: لینک دوره های تهیه شده را در پروفایل اختصاصی شما “در سایت لرن سیویل” قرار داده و همواره می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

روش های پرداخت هزینه محصولات و دوره های آموزشی

– پرداخت آنلاین و مستقیم از طریق فروشگاه سایت لرن سیویل

– پرداخت به روش کارت به کارت

 

در صورتی که امکان پرداخت آنلاین و مستقیم، از طریق درگاه بانک سایت لرن سیویل، برای شما مقدور نمی باشد:

میتوانید مبلغ محصولات مورد نظر را به شماره کارت  6104337898290604 بانک ملت” بنام وحیده کرمی نژاد ” ( قابل پرداخت در کلیه بانک ها ) یا ۶۰۳۷۶۹۱۵۱۵۰۷۲۲۸۸ بانک صادرات بنام فرزاد چمن آرا و یا شماره حساب بانکی ۰۳۱۰۷۳۵۳۶۷۰۰۸ بانک صادرات بنام فرزاد چمن آرا ( قابل پرداخت در کلیه بانک ها ) واریز نمایید و از طریق تلفن  ۰۹۱۸۵۸۸۶۰۵۷  یا  ۰۹۱۸۹۴۴۳۷۰۹  اطلاع دهید و  با گذاشتن پیام ” آدرس کامل و مشخصات و شماره تلفن خود را به ما اعلام نموده تا در ادامه ، لینک های دانلود یا دی وی دی محصولات ” به انتخاب شما ” تحویل گردد.

در صورتی که می خواهید لینک های دانلود دوره های آموزشی را دریافت کنید، بلافاصله پس از تایید پرداخت، می توانید لینک ها را در ” ایمیل، فضای مجازی یا پروفایل اختصاصی ” خود در سایت، دریافت نمایید.

برای خرید پستی، لطفا قبل از پرداخت، با پشتیبانی تماس گرفته و هزینه ارسال پستی را استعلام بگیرید و سپس اقدام به پرداخت نمایید. پس از پرداخت، شماره پیگیری را به اطلاع پشتیبانی سایت رسانده و آدرس کامل خود را پیامک نمایید.

آدرس شامل ” نام، شماره تماس، کدپستی و آدرس دقیق محل تحویل گیرنده” می باشد.

معمولا بین یک الی سه روز کاری، مرسوله های پستی به دست کاربران ما می رسند. بسته به اینکه در کدام شهرستان تشریف داشته باشید، این زمان متفاوت خواهد بود. اما معمولا در همین بازه یک الی سه روز خواهد بود.

لطفا پس از پرداخت سفارش پستی محصولات، رسید ارسال مرسوله را از مسئول پشتیبانی سایت دریافت نمایید تا از ارسال سریع محصول اطمینان داشته و بتوانید پیگیر مرسوله خود باشید. هر چند که کارمندان ما در اسرع وقت وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

پک ویژه و کامل دوره های سایت ( پک ویژه پستی  ) شامل هزینه ارسال نمی گردد و هزینه های پست و ارسال آن بر عهده سایت می باشد. این پک آموزشی، شامل چهارده دوره و فیلم آموزشی ویژه مهندسین طراح سازه می باشد که با تخفیف ویژه ارائه و بدون هزینه ارسال، ارائه شده است.

 

راهنمای خرید آنلاین و مستقیم از لرن سیویل

 

پشتیبانی ویژه مشتریان در فرایند خرید و رفع اشکال و حمایت “بعد از خرید تا یادگیری و آموزش قطعی” هدف ماست.

شماره های پشتیبانی و رفع مشکل : ۰۹۱۸۵۸۸۶۰۵۷  و ۰۹۱۸۹۴۴۳۷۰۹   برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید .

پیشاپیش از خرید شما سپاسگزاریم. ضمنا کد تخفیف پس از اولین خرید برای شما ارسال می گردد. ( بازگشت به فروشگاه )

با تشکر
لرن سیویل

دیدگاهتان را بنویسید